Filmrecension - Moonwalker

En film av och med Michael Jackson från 1988.
Påkostad och gullig, typiskt Michael! Barn, massor med fantasi, sci-fi... Allt som en saga ungefär.
Filmen är väldigt... Egen eller vad man ska säga, jag har då aldrig sett en film som liknar denna!

Den börjar med olika videoklipp/musikvideos från Michaels barndom upp till tiden runt Thriller, sen kommer Bad och i den videon byts Michael och de dansare vi är vana med att se ut mot ett gäng barn.
Visst, duktiga på att dansa är dem, men vi fans vill ju se Michael, eller hur? ;) Inte ett barn som ser ut som en miniversion av James Brown.
Jag bara: "När kommer Michael?" *Suck* - Kolla på klockan.
Men sen kom han igen, och så blev det som en film =)

Ni vet musikvideon till Smooth Criminal? Den måste väl ändå alla ha sett? Iallafall, det är som en film om den musikvideon ;) Liksom, ja. xD

Jag grät när han kom tillbaka efter att barnen trodde han dött. Här kommer han ju aldrig tillbaka...

Den får 5/10, för det är inte riktigt min typ av film, men Michael äger <3




Trailer


 

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Jaa, haha tönt Johnny! ;)

GO ROB <3



Förlåt för sånt sent svar! Men lite krångel med bloggen på senaste tiden.. hur har veckan varit? ^,^ KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS! :)

2009-10-04 @ 10:22:12
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0